alger

Nu måste det till ett erkännande från min sida. Jag har spenderat en hel eftermiddag med att läsa om algodlingar. Så nu kan jag nästan allt om "open ponds", "closed ponds" och "photobioreactors" (men vad hjälper det när ryssen anfaller?). Jag vet att det är lite sjukt och jag skäms över att behöva berätta det för världen. Folk tycker att jag är konstig, och i grund och botten är jag beredd att hålla med. Antagligen kommer jag aldrig klara av det här med "mänskliga relationer" utan alltid nerprioritera det för att istället läsa om hur salthalten i Ishavet påverkar havsströmmarna eller fördjupa mig i guttaperkans historia. Sån är jag!
    Nu ska jag snart sova. Ska bara se en kort film först. "The green fuel" heter den visst, och handlar om - just det - algodlingar. God natt (Mister Tom)!

Kommentarer
Postat av: Nicko

Nej, du ska vara stolt!!

2009-03-09 @ 18:21:58
URL: http://tydlig.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0