ptff!

Jag skrev just ett inlägg som jag inte kan publicera förrän på lördag. Spännande?

Så länge får ni hålla till godo med det här. Visst är det fett med meningar som innehåller samma ord tre gånger i rad? Visst är vi alla sjukligt upptagna av att hitta sådana meningar? Alla som inte är det borde verkligen bli det. En mening med samma ord tre gånger i rad, är utan tvivel det yttersta tecknet på att människan är skapelsens krona. Tänk själv! Samma ord tre gånger i rad, och ändå är det en meningsfull mening med både substans och stil! Det är helt fantastiskt. Jag kan inte nog uttrycka min förundran inför detta fenomen. Ord räcker inte till.

Här kommer två smakprov:

1. Är det det det handlar om?

2. En korsordsfråga: FÖR FÖR FÖR ATT ATTACKERA MED (svar: RAMM)


Kommentarer
Postat av: simon

eftersom ingen annan har kommit upp med fler exempel, så får jag göra det själv.



Betyder betyder betyder i alla sammanhang?

2009-01-17 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0