OBS sant!

På Marita Kaffeen i tisdags var det två utbytestudenter på besök. De ville prova på hur det är att arbeta där och så. Eftersom de varken kunde svenska eller norska pratades det väldigt mycket engelska. Att arbetsledaren, Bjørn, kallade mig Semen (engelsk uttal) under hela kvällen, trots mina i början intensiva försök att få honom att kalla mig Simon (engelsk eller svensk uttal), blev liksom extra jobbigt när språket för dagen var engelska. Hur kul är det egentligen att, inför fyra tjejer i 22-årsåldern, bli kallad sperma av en 50-årig man i fem timmar? På sin höjd halvkul. Kände mig lite förnedrad faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Eivind N

ops! han sa Simen! :P

2009-01-18 @ 14:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0