monopolpengar är också pengar!

Det är sällan jag skrattar högt när jag läser nyheter, men ibland gör jag ett undantag. I morse var ett undantag. En dansk kvinna går in på ett bankkontor och växlar in 2000 monopolpengar mot 1400 danska kronor. Fattar du?! Monopolpengar! Jag undrar verkligen hur kvinnan i växelkassan kände sig när hon insåg sitt lilla misstag. "Nej, nej, nej! Jag visste att det var något lurt. Jaja även den bäste kan göra ett misstag." Nej, den bäste kan inte göra det misstaget! Vi talar om ett misstag som är i nivå med att lägga bajs i matern på kock-VM!

Här är arikeln: http://aegd.dk/64

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha! TABBE.

2009-01-27 @ 12:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0