jonas jonas

Vi är ju alla sjukligt intresserade i Stjärnorna på slottet. Och nu har ju Jonas Gardell gjort bort sig rejält. För den oupplyste kommer här en kort sammanfattning.
   Stefan Scheja låter de andra stjärnorna spela stråkinstrument medan han själv slappar i poolen. Jag tror inte att jag är helt långt ifrån sanningen när jag gissar att Stefan kan ha varit rätt rejält trött på de andra och kände att han behövde lite private time. I längden blir det nog lite drygt att umgås med en superkäck Janne "Loffe" Karlsson och en oberäkneligt pendlande Jonas Gardell. Ni vet, Janne vill bara prata om Götakanal och Jonas blandar och ger roliga tanter med sentimentala dikter om avlidna låtsaskompisar i ett rasande tempo. Klart att Stefan ville ha lite tid i poolen! Klart att grabben ska få bada! Det borde ju till och med Jonas Gardell förstå. Men icke. Istället skäller Jonas ut stackars Stefan inför TV-kameror och hela stjärngänget. Jag citetar: "Jag är så förnedrad och tycker du är hemsk som utsatt oss för detta!"
    Nu till frågan på allas läppar. Hur tänkte Jonas där? Tänkte han? Bör man inte undertrycka vissa aggresiva impulser när allt man gör filmas och kan komma att kablas ut till hela svenska folket? Jonas jag trodde mer om dig. En genomsnittlig femåring har mer självbehärskning!

Dagens tanttrick. När det är snorhalt ute kan du ta raggsockarna utanpå skorna. Det ger riktigt fint fäste på isen och du lämnar garanterat mainstream-fåran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0