clowner på sjukhus

Jag läser på baksidan av dagens Sydsvenska: "Clowner på sjukhus kan vara den bästa medicinen" Omedelbar reaktion från min sida: "Nej, för snöret! Ta bort clowneländet!"
   Helt ärligt. Är det någon som skulle vilja ha besök av en clown när man ligger och är sjuk? "Hö, hö! Ja, du har en stor äcklig alkoholiströd näsa. Syster, JAG DÖR!" Det är förvirrade och världsfrånvända människor som tror att clowner är det roligaste som skapats. Clowner är läskiga. Clowner rövar bort barn! Clowner är den slumpmässiga "I-don't-care"-ondskan personifierad. Jag hatar clowner.
   
Det här är min bild av clowner. Betrakta, begrunda och sjänk aldrig mer ett öre till någon clownfond!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0