lösa trådar.

Jag har lämnat en del lösa trådar efter mig. Tänkte att jag skulle olösgöra dem nu.

1.Martins finger ser bra ut. Det läker utan att inflammeras. Har jag sagt att Martin är stenhård?

2.Mario Kart-turneringen gick helt okej. Jag blev trea. Förlorade finalen på Rainbow road. Vet inte hur många svarta boll-monster jag körde in i. Han som vann är typ japan och lite mer tv-spels-människa än jag. Tydligen har han varit med i NM i Mario Kart.

3.Jag har klarat btd 3. Äntligen! Återigen är jag en fri människa. Jag kan fortsätta att leva och behöver bara spela när jag själv vill.


Någon som kallar sig teosof gav mig en helt berättigad kommentar på sms-lån. Jag svarade som en kommentar. Hoppas att du läser vad jag skrev.

Kommentarer
Postat av: anders ek

btd utan att släppa igenom någon?

2008-11-30 @ 00:39:56
URL: http://andersek.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! Godnatt! :)

2008-11-30 @ 00:44:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: simon ek

jepp fjärde banan med femtio liv på slutet!

2008-11-30 @ 18:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0