aaahhh

Jag hittade en läkare på aftonbladet.se som sytt sig själv. Så jag länkade till mitt mycket fetare case med Martin Lehre. Oj vilka tråkiga kommentarer jag har fått. Men många besökare på bloggen blev det i alla fall!

En kul grej idag var när jag försökte sova efter middagen. Då spelade min sambos gäster trumpet. Det kanske inte låter så kul. Men fatta! Trumpet! Gissa om det var svårt att sova! Ja det var det! Trumpet är ju the-väckar-instrument! Sånt här händer bara i tecknade filmer, tänkte jag. Kände mig lite som Kalle Anka.

Topp tre instrument som håller dig vaken.

3. Bastrumma - Låter mycket, men lite för dovt för att vara riktigt enerverande.
2. Mun-giga - Kanske världens ettrigaste instrument. "Doing-diggi-doing" Inte så kul att ha typ hela medeltiden i sovrummet!
1. Trumpet - Levererar ett starkt och oberäkneligt ljud. Ljudet tränger igenom det mesta och lämnar ingen oberörd. Känslan av att snart blir jag nersprungen av en flock skenande elefanter, gör dig garanterat sömnlös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0